אסתטיקה דנטלית – כתרים והלבנות ייחודיות

אסתטיקה דנטלית היא אסופה של טיפולים שמטרתם לייפות את הפה שלכם ולהפוך אותו ללבן, חייכני, סימטרי ויפה במיוחד. במאמר זה נביא 3 דרכים ליישם אסתטיקה דנטלית, כאשר הפסקאות הראשונות יצביעו על הדרכים הכי עוצמתיות, אך עם כושר הלבנה הכי פחות טוב, בעוד הפסקאות האחרונות יצביעו על הדרכים הכי יפות ולבנות מבחינה אסתטית אבל הכי עדינות בפועל. בשל עדינותן אלה לא הליכים רפואיים בכלל, אלא אסתטיים נטו.

כתר זירקוניה EMAX

נחשב לטיפול האסתטיקה הדנטלית החזק והעוצמתי ביותר ברמה הפיזית. אסתטיקה דנטלית מסוג זה נעשית לאחר אחת משתי הפרוצדורות הבאות: או שהשן הטבעית נשמרה וטופלה בטיפול שורש שיש לשמרו באמצעות כתר, או שהשן נעקרה והשתל מחכה לאיזשהו מכסה בדמות כתר זירקוניה. בשני המקרים מדובר בתולדה של טיפולים יותר כואבים, כשהשלב של כתר הזירקוניה עצמו כלל אינו כואב.

הלבנה עם קומפוזייט

טיפול אסתטיקה דנטלית מסוג זה נקרא גם “הלבנה וחיזוק” משום שקומפוזיט הוא החומר הדנטלי המשני העוצמתו לאחר הזירקוניה. ציפוי קומפוזיט הוא הציפוי ממנו מכינים סתימה לבנה, לשם ההמחשה. ניתן לצפות את כל הפה שלכם באמצעות קומפוזיט. היתרון: יש לכם בפה משקולת חזקה במיוחד שתשמור הרמטית על נזקי שיניים ועששת בפה שלכם. החיסרון: איכות הלובן של המוצר אינה מהמשובחות. די בשתיית כוס קפה פעם אחת בשביל לבטל כמעט כליל את ההלבנה, שלא לדבר על עישון.

הלבנה על חומר מלבין מחרסינה

זהו טיפול אסתטי בלי שום סממן רפואי, על אף שהציפוי נמרח על ידי רופא. לא נדרשת הרדמה, רק הרבה מאד סבלנות ביישום המלא של החרסינה בפה שלכם. היתרון: כל עוד החרסינה התייבשה ומהווה חלק אינטגרלי בפה אתם יכולים לעשות כל פעולה שקשורה לחשיפת החיוך שלכם: להצטלם, לספר בדיחות מול קהל ועוד. החיסרון: חרסינה היא חומר מאד חלש ביחס לאבנים אחרות. די בשריטה הכי קטנה בשביל שכל ציפוי החרסינה יימס ויפוזר בחלל פיכם. לכן, בטכניקה זו של אסתטיקה דנטלית משתמשים רק רגעים ספורים ממש לפני צילום או פעולה חגיגית אחרת. בדרך זו תוכלו לאפשר לעצמכם לובן מלא, ותמונות איכותיות שלא יישכחו. הציפוי זמני אבל מהווה את הדובדבן שבקצפת הלבנות השיניים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות